Υπάρχουν δύο σχολές: αυτή που θέλει τα ψυγεία κενά, μινιμαλιστικά και μέσα στο design και αυτή που θέλει τα ψυγεία γεμάτα μαγνητάκια, ζωγραφιές και λογαριασμούς. Ποιος θα κερδίσει;
Προσκλήσεις για πάρτι, άλλες από βαφτίσια, όλα πιασμένα με μαγνητάκια από κάθε γωνιά της γης αποτελούν τον συνήθη διάκοσμο του ψυγείου. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα δεις κανένα από αυτά τα ψυγεία σε λίστα με τις πιο ωραίες κουζίνες, καθώς έχουν ένα βαθύ look αταξίας και έλλειψης οργάνωσης.
Γιατί όμως οι φίλοι της διακόσμησης σνομπάρουν την διακόσμηση του ψυγείου με τις πιο αγαπημένες και ανθρώπινες στιγμές τους, χάριν του στυλ; Μήπως ο συνεχής μας βομβαρδισμός από εικόνες τελειότητας, μπλοκάρει την ανάγκη μας να…είμαστε άνθρωποι;
Φυσικά και καταλαβαίνουμε την λογική αιτία που κάποιος δεν θέλει το παραμικρό στο ψυγείο του. Αν αξιολογεί ως μεγαλύτερο θετικό την οπτική τάξη και καθαρ(ι)ότητα του χώρου ή αν έχει ένα ψυγείο με σούπερ design με ή χωρίς σχέδιο, τότε το κενό ψυγείο φαντάζει μονόδρομος.
Άλλοι προνόησαν να ομορφύνουν το άχαρο ψυγείο τους (τα περισσότερα είναι άχαρα), με αυτοκόλλητο ψυγείου, το οποίο λειτουργεί σαν πίνακας ζωγραφικής ή φωτογραφία και του δίνει νέα πνοή! Υπάρχουν και τα μονόχρωμα αυτοκόλλητα ψυγείου σε 40 διαφορετικά χρώματα που μετατρέπουν με 10-20€ ένα λευκό μέσο ψυγείο, σε ψυγείο υψηλού design!
Σε μια δημοσκόπηση ηλεκτρονικού περιοδικού διακόσμησης στο twitter, από τους 146 συμμετέχοντες το 32% δήλωσε πως έχει ελάχιστες φωτογραφίες και προσκλήσεις, το 27% πως δεν έχει τίποτα στο ψυγείο, το 18% πως έχει ζωγραφιές, φωτογραφίες και προσκλήσεις σε μαζική κλίμακα (δεν βλέπεις ψυγείο) και το 22% πως το έχει μετατρέψει σε έργο τέχνης με αυτοκόλλητα ψυγείου που άλλαξαν την λογική του!
Σε μεταγενέστερο poll ξεκάθαρα μεταξύ καθαρού ψυγείου και αναμνηστικών από ταξίδια και αγαπημένους ανθρώπους, το συναίσθημα κέρδισε με το ποσοστό του 61% έναντι 39% των καθαρών ή ελάχιστα διακοσμημένων ψυγείων.